آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

رولت نون و پنیر


اینو از دوست خوبم ساریانو جون یاد گرفتم که یه عالم ازش تشکر می کنم به خاطرش.

مواد لازم:
سبزی خوردن(بدون پیازچه).....نیم کیلو
پنیر خامه ای.....به میزان لازم
نان ساندویچی.....به تعداد لازم(۳-۴تا)

طرز تهیه:
بعد از اینکه سبزی ها رو تمیز کردین و شستین و آبشون رفت ، ریز ریز خردشون می کنیم.
بعدش نان ساندویچی رو از وسط ( عین وقتی که می خوایم ساندویچ درست کنیم ) می بریم و با وردنه صافش می کنیم.
خوب که صاف شد روش رو با پنیر خامه ای می پوشونیم و بعد از اون یه لایه از سبزی رو میریزیم روش.
حالا با آرومی عین رولت می پیچونیمش و میذاریم داخل نایلون و میذاریم تو یخچال ، یه ۲-۳ ساعتی بمونه خوبه ، بعدش در میاریم و برش می زنیم.

×فقط موقع رول کردنش مواظب باشین که نونتون وا نره ، این مرحله ش خیلی مهمه.

نوش جان.
نظرات 11 + ارسال نظر
ترنم شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:23

چه ساده و آسون ولی شیک
مرسیییی

بهار یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:01 http://edesasaleh.blogfa.com

سلام سحر جون ... من دیشب خوراک بیف تو درس کردم ... طبق دستورت ... خیلی خوب شد ... همه تعریف کردن... این ژله پایینی رو هم می خوام درس کنم خوشم اومد...

نوش جااااااااان.

مجی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:54

واییییییییییییییییییییییییییییییییی
تو چقدر هنرمندیییییییییییییییییییییییییییییییی
بزن دست قشنگه رو برای سحربانو

عطر برنج یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 16:02

سحری!!
نون ساندویچیا خورد نمی شن؟؟چی کار کنیم که خورد نشن؟؟؟
نمی شه با ورنه صافشون کرد!! می شه؟؟

چرا میشه ، نباید خمیرش رو از وسطش بر داری. بعدشم اینکه باید نون ساندویچی رو که انتخاب می کنی خشک نباشه.

بلوغ یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:59 http://www.blugh.blogfa.com

بسمه تعالی
وبلاگی با عنوان بلوغ راهی به سوی آسمان برای هم اندیشی در مسایل پیرامون بلوغ(جسمی-علمی-فکری اعتقادی و...)راه اندازی شده.لطفا ضمن مراجعه و ارسال نظرات به عزیزانی که از اینترنت استفاده میکنند مراجعه به این وبلاگ توصیه شود

هانیه!! چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:21 http://hani65.persianblog.ir

خیلی عالی بود سحر جووونم.
ساده و خوش قیافه .
ممنون عزیزم .

+ راستی ! سالاد گل کلم هم خیلی خوب بود . من کلاْ دوس دارم. مخصوصاْ با ذرت !!!

یوتاب سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:33

سلام سحر خانم من امشب با وبلاگتون آشنا شد خیلی دستوراتون راحت و خوشگلن.میشه لطفا یه راهنمایی بکنین .متوجه نشدم نونا روو چطوری برش زدین؟

درست عین وقتی‌ که می‌خوای ساندویچ درست کنی‌ ، یه برش طولی بزن بعد یواش بازش کن که پاره نشه و بعدشم با وردنه آروم آروم صافش کن:)

هانالولو دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:48 http://hanalolo.persianblog.ir

سحر خانم عالیه نوشته هات
چقدر خوووبو دقیقی
خیلی حض کردم عزیزی....دستت درد نکنه

ندا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:18 http://azinhonar.blogfa.com

سحر جان سلام . از وبلاگت خوشم اومده . شما هم به وبلاگ من سر بزن و اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم . ( از هر هنری سخنی )راستی نون پنیر سبزیت عالی شده . دستت درد نکنه

لیلا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:16

عالیه
خیلی حال کردم گفتی عکساشم از خودته
موفق باشی

الی گولو چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:10 http://eligooloo.persianblog.ir

چقدر زیبا و شیک دستتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد