آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

ژله بستنی


یه چیز راحت و خوشمزه واسه مهمونیا.

مواد لازم:
ژله با هر طمع و رنگی که دوست دارین.....یک بسته

بستنی وانیلی.....یک لیوان

طرز تهیه:
اول از همه بستنی رو از یخچال در میارین که یکم نرم بشه.
پودر ژله رو با یه لیوان آب جوش مخلوط می کنین ، بعدش که یکم خنک شد بستنی رو بهش اضافه می کنین و میذارین تو یخچال تا خودش رو بگیره. به همین راحتی.

من روش رو با پودر نارگیل ، پودر پسته و موز تزیین کردم.

نوش جان.
نظرات 7 + ارسال نظر
ندا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 http://dormant-venus.blogfa.com/

اینو یه بار دیگه خیلی وقت پیشا فقط عکسشو گذاشته بودی واسه یه مهمونی درست کرده بودی آره؟ توت فرنگی بود اسلایس توت فرنگی همتوش بود همین بود. حتما درستش وی کنم واسه اولین مهمونی که واسمون میاد. بوس بوس دستت درد نکنه سحر

نه عزیزم ، اون پودینگ توت فرنگی بودش:)

سارا و سالار دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 http://my-star-life.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااام
مرسی دوست جونم که دستوراشونو گفتییییییییییی.واسه تولد سالار درستشون میکنم
:)

مهر شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:27 http://www.mehrray.mihanblog.com

اینا رو برای یه مهمونی مهم میخام.مرسی گلم.خیلی کمکم کردی.

مریم چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 14:41

سحر جون میشه چیز کیک یادمون بدی ؟

لی لی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12

غذاهات خیلی عالیه لطفا ادامه بده عزیزم

سایه پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:42

سلام سحر جون.
بستنی با ژله باید خوب مخلوط شه یا فقط بستنی رو بهش اضافه میکنیم ویه سئوال دیگه اینکه بستنی باید بطور کامل آب شه یا نه؟ ببخشید عزیزم آخه من خیلی ناشی ام و ممنون از تو که کمکم میکنی.

نباید بستنی خیلی آب بشه همین که نرم بشه کافیه .
باید خوب مخلوطش کنی:)

مرسده چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11

سلام سحر جون
من اینو درس کردم،اما بستنی میومد رو و کف ظرف آب بود.یعنی ژله دو رنگ میشد.باید چیکار کنم؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد