آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

کیک مرغ و گردو

بالاخره دوباره درستش کردم ، اینم دستورش.

مواد لازم:
نان تست.....۱۲ ورقه
سینه مرغ پخته شده و خرد شده.....۱عدد
پیازچه خرد شده.....نصف لیوان قسمت سفیدش و مقداری قسمت سبزش برای تزیین
گردو خرد شده.....نصف لیوان
سس مایونز.....۱ لیوان
ماست خامه ای.....۱ لیوان
خامه.....۱ لیوان
نمک و فلفل.....به میزان لازم

ادامه مطلب ...

شیرینی آرد و گردو

اینو خیلی وقت بود قول داده بودم دستورش رو بذارم. ببخشید که دیر شد. این شیرینی فوق العاده درست کردنش آسونه و خیلی هم خوشمزه ست.

مواد لازم:
کره.....۱۸۰ گرم
وانیل.....نصف قاشق چایخوری
پودر قند.....یک لیوان
آرد.....یک و نیم لیوان
گردو پودر شده.....یک لیوان

ادامه مطلب ...

پاستا با گوشت قلقلی

اینو یه روز درست کردم که خیلی خوشمزه شده بود.

مواده لازم برای ۲نفر:
پاستا شکلی.....۲۵۰ گرم
گوشت چرخ کرده.....۲۰۰گرم
هویج.....۲عدد متوسط
پیاز.....یک عدد متوسط
آرد.....۱قاشق غذاخوری
شیر.....نصف لیوان
کره.....یک قاشق چایخوری
جعفری خرد شده.....به میزارن لازم
روغن زیتون.....به میزان لازم

ادامه مطلب ...