آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

شیرینی گردویی


این از اون شیرینی های راحت و خوشمزه ست که اگه درست کنین پشیمون نمیشین.

مواد لازم:
کره.....۱۰۰ گرم
پودر قند.....یک لیوان
تخم مرغ.....دو عدد
آرد.....دو لیوان(شاید بیشتر)
وانیل.....نصف قاشق چایخوری
گردو ریز شده.....یک لیوان

اول بگم این لیوانه مخصوص رو یادتون نره. سایز کار منه.




اول از همه کره رو از یخچال در بیارین که نرم شه ، تو این فاصله که کره نرم شه می تونین گردو هارو خرد کنین.
حالا که کره نرم شد ، پودر قند رو اضافه می کنیم و با همزن میزنیم. این مابین وانیل رو هم اضافه می کنیم.
خوب می زنیم تا کرم رنگ بشه.
حالا زرده و سفیده تخم مرغ هارو جدا می کنیم ، زرده هارو میریزیم تو بقیه مواد و هم می زنیم و سفیده هارو میذاریم کنار.



حالا وقت اضافه کردن آرده.
کم کم آرد رو اضافه می کنیم و هم می زنیم که مواد خودش رو بگیره ، اگه دو لیوان رو ریختین و دیدین هنوز خیلی چسبناکه باز کم کم اضافه کنین تا موادتون جوری بشه که بتونین ازش گلوله درست کنین بدوب اینکه به دستتون بچسبه.



حالا میذاریمش تو یخچال که نیم ساعت استراحت کنه.
بعد ازش گلوله های کوچیک ( از فندق بزرگتر) درست می کنیم و میذاریم کنار ، بعد هر کدون رو تو سفیده ای که از قبل کنار گذاشته بودیم میزنیم و تو گردو می غلتونیم.
کف سینی رو چرب می کنیم و گلوله هارو می چینیم ( دقت داشته باشیم که از هم ۲سانت فاصله داشته باشن ، چون بزرگ میشه حین پخت )



حالا ۲۰ دقیقه میذارین تو فر با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد.‌( بهتره فر از ۵ دقیقه قبل گرم شه.)


نوش جان.
نظرات 15 + ارسال نظر
mo سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:42 http://richen.blogsky.com


بالاخره از اینترنت پول گرفتم $ ۱۰۰۰

سایت معتبر برای کسب در آمد میلیونی اونم هر ماه
7 سایت برتر کسب در آمد صد در صد تضمینی


سایتهای معتبر برای کسب در آمد میلیونی اونم هر ماه

اینجا برای دوستان منفی گرا جای نیست



سلام دوستان این وبلاگ آنلاینه شما هر روز میتوانید بهترین و مطمئان ترین سایتهای کسب در آمد را در اینجا ببینید پاسخ جوابهای خود را پیدا کنید...

دوستان این سیستمها نه دروغه نه غیر قانونی و نه کارش حرومه چون نه پولی از کشور خارج میکنید نه هیچ چیز دیگه بابت کارکرد شما بهتون پول میدن 3 ماه امتحان کنید نتیجشو میبیند

شما در این سایت ها بابت هر کلیک 1 دلار دریافت میکنید بابت هر زیر مجموعه 10 دلاره هدیه و 50% پورسانت جهت کارکد هر زیر مجموعه مثلا اگر هر زیر مجموعه 10 دلار کارکند شما 5 دلار پورسانت می گیرید

چرااین سایتها به ما اینقدر پول میدن؟

این سایتها تبلیغاتی هستن و بابت بالا بردن کش سایتها یا همون ترافیک سایتها از شرکتها و سایتها معروف و تبلیغات کننده مثلا بابت هر بازدید کننده 3 دلار میگیرن و از اون 3 دلار 1 دلارشو به ما میدن این سایتها هر چقدر تعداد بازدیدکننده ها و اعضا شون بیشتر باشه بیشتر بهشون تبلیغات میدن داخل کشورهای خارجی 1 دلار آنچنان پولی نیست برای ما که واحد پولمون پایینه ارزش زیادی داره اگر بازم سوالی مونده بپرسید...

نقد کردن دلارها به حسابهای ایران

واریزی دلار این سایتها به حسابهای شما به آلرت پی و پی پال می باشد که راهت با یه سرافی خوب می توانید نقد کنید


توجه

دوستان من از این سیستمهای کلیکی مطمئن هستم خیلی راحت بعد از رسیدن پول شما به حدنصاب بهتون واریز می کنند فقط شما زمان نقد کردن دلارها سرتون کلاه نره ! راهت پول تو حساب بانکی تون توی ایران میاد در انتخاب سرافی دقت کنید و حتما امتحانش کنید...



امین سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:51 http://mysit.blogsky.com/

سلام
خیلی عالی بو دستت درد نکنه حتما ادامه بده
موفق باشید

ترنم سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:09

قیافش که خیلی خوبه حتما خوشمزس
دستت طلا :-*

نیکا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:08

به به.. به نظر خوشمزه میاد

جیگیلی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:52

من که وقت ندارم چی کار کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ندای عشق شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:34

وای سحرحون مرثییییییییییییییییییییییییییییی حتما میپزمش این هفته پرینت گرفتم
دلم واست تنگ شده بود امروز نمیدونم چرا. بوس بوس

نازلی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:55 http://http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سایت جدید مبارک چه خوشگله این شیرینی . بابا شما خیلی هنرمندیا.

شهرزاد یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:48

ای جااااااااااااااااااااااااااااانم

دست گلت درد نکنه چقدر کار خوبی کردی برای آشپزی یه وبلاگ ساختی

چقدر این شیرینیت خوشگلهههههههههه و حتتتتتتتتتتتتتما هم خوشمزه است

مهسا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 http://sa88.persianblog.ir/

خیلی با سلیقه و هنرمندی .

گوش مروارید چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36

سلام سحرجون
خوبی خانوم کدبانووووووووووووووووو
خیلی باسلیقه ای واقعا من وقتی میام وبت همش منتظرم یه غذایی چیزی پزونده باشی من ببینم ولذت ببرم اینو جدی می گم
الانم خیلی خوشحالم وب آشپزی زدی من یکی که سعی می کنم همه غذاهایی که اینجا میذاریو بپزم

ماه نو چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30

اوه مرسی! شیرینیم هم تامین شد :))
من برم مهمونامو دعوت کنم :))

سارا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:06 http://my-star-life.persianblog.ir

سلاااااااااام
اینجا چه وبلاگ خوشمزه ایههههههههههه :)
سحر جون یه سوال فنی... سفیده تخم مرغها رو که گفتی گلوله هارو بزنیم توش و بعد بزنیم تو گردوها،باید بزنیمش تا پف کنه یا نه ؟

نه عزیزم لازم نیست. همون جوری باید باشه.

هانیه!! دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 http://hani65.persianblog.ir

وسوسه کننده ن همشون.

ترنم چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:29 http://secret6215

سلام مرسی . یه سئوال: اگه شیرینی ها رو بزارم تو ظرف ژیرکس و بزارم تو فر عیب نداره ؟؟؟؟

اگه بزارم تو بخار ژز چطور ؟ مرسی گلم من تازه باهات آشنا شدم

تو ظرف پیرکس هم اشکال نداره.
ولی در مورد بخارپز مطمئن نیستم ، چون خودم امتحان نکردم:)

مهسا دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:33 http://sa88.persianblog

سلام
من شیرینی رو درست کردم و مو به مو دستورات رو اجرا کردم ولی بیش از اندازه خشک شدند.و قابل خوردن نبودند میشه دلیلش رو بگی عزیزم ؟ شما که درست کردید نرم بود؟

سلام
ببین اصلا نوع این شیرینی خیلی نرم نیست. ولی نباید هم خشک باشه که نشه خوردش.
به نظرم آرد رو زیاد ریخته باشی. گذاشتی نیم ساعت خمیر استراحت کنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد